Subject: Reg 2/2448887, 30.09.24, Teavitus A. H. Tammsaare tee 79 veekvaliteedi kõrvalekaldest
From: "Tallinna Vesi AS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Sep 2024 15:02:27 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea klient

Tallinna Vesi võtab igakuiselt üle linna sadu veeproove klientide
kraanidest, mille eesmärk on olla kindel, et joogivesi vastab
kvaliteedinõuetele linna kõigis piirkondades. Meil on üle 120
proovivõtukoha, kus kontrollime pidevalt joogivee kvaliteeti. Kui enamasti
on kõik proovid olnud korras, siis sel korral tuvastasime Teie
proovivõtupunktis, A. H. Tammsaare tee 79, joogivee kvaliteedi
kõrvalekalde.

27.09.2024 võetud veeproovis tuvastati Soole enterokokid. Tulemus oli 2
arv/100 ml ja proov võeti köögist. Kuna tegemist võib olla juhusliku
kõrvalekaldega, siis tuleme täna, 30.09.2024 kordusproovi võtma. Analüüs
võtab aega 48 h, seega võtame Teiega uuesti ühendust hiljemalt kolmapäeval
02.10.2024.

Tallinna Vesi soovitab igasuguse riski välistamiseks ajutiselt Teie
kinnistul kraanivett joogiks tarbides seda eelnevalt keeta või kasutada
pudelivett. Bakterid hävivad vee kuumutamisel ja seetõttu on keedetud vee
joogiks tarvitamine ohutu. Soovitan joogivee kvaliteedi taastamiseks
tagada kinnistusisestes torustikes pidev veevool pikema aja kestel.
Selleks palun Teil kinnistu siseselt jätta joogiveekraanid avatuks ka
torustike kaugemates tarbimispunktides. Ühtlasi palun üle vaadata kinnistu
veemõõdusõlm -  kui sinna on paigaldatud filtrid, siis tuleks neid
kindlasti hooldada või välja vahetada.

Tänan Teid juba ette koostöö ja mõistva suhtumise eest!

Loputuseks kulunud vee eest tagab AS Tallinna Vesi Teile tagasiarvestuse.
Küsimuste korral palun võtke ühendust meie veevõrgu diagnostika juhi Oleg
Tšaikiniga (telefoni nr 6262 375).

Parimate soovidega

Kristiina Soovik

Veekvaliteedi juht

AS Tallinna Vesi

Tel: +372 626 2200

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tallinnavesi.ee/> http://www.tallinnavesi.ee

Iseteenindus: klient.tvesi.ee